Missie en visie

Ieder kind leert elke dag en gaat met plezier naar de IJpleinschool. Leerkrachten helpen de kinderen hoe ze moeten denken en niet wat ze moeten denken. Samen zijn wij Amsterdammers die hun talenten kunnen ontwikkelen op onze school.

Met het team en de ouders kijken wij naar de ontwikkeling van ieder kind. Binnen de IJpleinschool werken wij samen, waarbij gelijkwaardigheid en respect een belangrijk uitgangspunt zijn. De leerlingen leren zelfstandig, verantwoordelijk, betrokken te leven. Met respect voor de normen en waarden van iedereen om ons heen. Ze staan als echte Amsterdammers met hun voeten op de grond.

“Samen leren en talentontwikkeling aan het IJ, zorgt voor een goede toekomst voor jou en mij.”